descarga mental, vomit del anima

És fàcil...
Arrivar a odiar les vanalitats quotidianes,renegar de la rutina i veuret amb ben poca gana d'aguantar collonades, amb el nostre company des de ja fa temps ( impetu vingut a menys) que ara ja sí,va pesant amb els anys...
Convertin-se, en una càrrega! i la sang et bull, els deliris de grandesa també arriven a eliminar els tabús i tota aquesta merda, i parles amb certesa podent dir el que de debó creus, i per qué? per qué pots dir realment el que penses?
Simple parlant amb mi he decidit que me la chupa el que els tabus morals de la societat,o familiars, o de vegades inculcats via caixa tonta i la masiva explosió d'imatges que emet.
o...
o qualsevol altre cosa o semblar un bord, no m'importen, al menys no soc un hipòcrita.




quan has fet el pas de intentar ser crític o bé fer-te carreg de que ets concient del que esta podrint aquest món a un ritme desagradable,quan realment et sents incapaç de traga més merda, és llavors quan decideixes viure en un etern diumenge productiu.

aillarte de allò saber que no ets un d'ells...i no sentir res més que ganes de que per ells mateixos poder,algun dia ho veuen desde un altre òptica molt diferent,poder, hi ha directament gent que veus autocondemnada,

yo segueixo aqui al sol fent fum, observant com tot es mou mentre la meva ment camina més quan estic desocupat, m'ocupo de les meves coses,


tenir conciència de on et trobes, decidir quan pases pel tubo i quan simplement li expliques com de ridicul et sembla el que et proposen,utilitzant la manera explicita, directe mentre et desllises elegantment fins la porta i dius fins mai.

jo hem quedo molt agust , també és cert que jo no tinc cap tipus de responsabilitat econòmica ara mateix.

salud

1 comentarios:

Anónimo dijo...

malgrat tot ens queden aquells diumenges productius, o dillns, potser els dimarts també,o com tu has dit, etern diumenje. aixo si, dedicat a nosaltres mateixos.

semble que ens faci po dir el que pensem, pero jo crec que el que ens fa po es crear "enemics".

impresionant text!