justicia?

"Hola família, sóc en Franki de Terrassa. Aquesta vegada no us escric en nom de cap col·lectiu dels quals participo normalment. Avui us escric en nom meu
i ho faig per explicar-vos la meva situació, per agrair les mostres de solidaritat rebudes i per continuar demanant-vos que mantingueu el compromís amb
la lluita i les persones represaliades.
Companyes i companys, diuen que em volen empresonar. Em volen fer complir dos anys i set mesos de presó per uns fets que no van quedar demostrats
durant el judici que em van fer. Diuen que em volen empresonar per intentar despenjar la bandera espanyola del balcó i agredir a quatre agents de la
policia municipal.
Companyes i companys, totes sabem que aquesta no és la veritat. Va ser un judici polític el que em va condemnar i un jutge que era fi scal militar durant la
dictadura el que va dictar la sentència. El que volen empresonar és la dissidència, els crits que qüestionen el sistema establert i posen de relleu les seves
contradiccions.
Amb aquesta sentència el que intenten és castigar..." continua http://llibertatfranki.org

Treieu-vos dos anys de la vostre joventut i llavors refelxioneu si això és just.

Em cago amb Espanya"Hola família, sóc en Franki de Terrassa. Aquesta vegada no us e

1 comentarios:

la nueva revsita de la hevolucion dijo...

justicia? per suposat que no! pero ja fa molt temps que no crec en justicia.

esterem atens al teu blog per assistir a les manifestacions o ajudar-te en el que puguem.

publicare un altre entrada en castella. aquest blog el llegeixen desde argentina fins a Italia.

una abraçada hevolucionaria!